Abeceda komunikacije za kampanju „Kad sigurno voziš, sigurno stižeš“ ocjenama domaćeg žirija osvojila Grand PRix i 2. mjesto prema ocjeni međunarodnog žirija na ovogodišnjem natjecanju HUOJ-a
Prema ocjeni domaćeg žirija, Abeceda komunikacije osvojila je Grand PRix, a prema ocjeni međunarodnog žirija drugo mjesto za kampanju „Kad sigurno voziš, sigurno stižeš“ napravljen za Ministarstvo unutarnjih poslova
Na ovogodišnjoj, četrnaestoj po redu dodjeli Grand PRixa Hrvatske udruge za odnose s javnošću, Abeceda komunikacije osvojila je Grand PRix za kampanju „Kad sigurno voziš, sigurno stižeš“ prema ocjeni domaćeg žirija u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske napravljen za Ministarstvo unutarnjih poslova RH. Prema ocjeni međunarodnog žirija, s istim projektom za Ministarstvo unutarnjih poslova RH, Abeceda komunikacije osvojila je drugo mjesto u kategoriji Društveno odgovornog poslovanja.
Povodom obilježavanja prvog Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa koji se obilježio 21. listopada 2020. godine za Ministarstvo unutarnjih poslova RH, Abeceda komunikacije pripremila je kampanju pod nazivom „Kad sigurno voziš, sigurno stižeš“ . Veliki broj prometnih nesreća obilježava hrvatske prometnice, a četiri najčešća uzroka su : prekoračenje brzine, korištenje mobitela tijekom vožnje, nekorištenje sigurnosnog pojasa i upravljanje vozilom pod utjecajem alkohola.
Kampanja je otvorena 20. listopada 2020. gerilskom najavom Nacionalnog dana s postavljenih 100 invalidskih kolica na glavnom zagrebačkom trgu i porukama ljudi koji su, zbog posljedica teških prometnih nesreća, ostali prikovani za invalidska kolica. Poruke poput „Trenirao sam košarku i sanjao o NBA.“ Mislav O. (15 godina), „Teško mi je kad pomislim da neću plesati s kćeri na maturalnoj.“ Marijan D. (55 godina), „Moj hobi bio je nogomet s ekipom poslije posla. Svaki četvrtak.“ Josip P. (25 godina), nikoga nisu ostavile ravnodušnima te su zabilježene brojne reakcije prolaznika.
Na sam dan obilježavanja prvog Nacionalnog dana sigurnosti cestovnog prometa, 21. listopada u 10 gradova diljem Hrvatske: Zagrebu, Osijeku, Slavonskom Brodu, Varaždinu, Rijeci, Puli, Zadru, Gospiću, Splitu i Dubrovniku na frekventnim trgovima u navedenim gradovima, postavljena je povelja na koju su se građani imali priliku potpisati kako bi svojim potpisom podržali akciju, ali i prisegnuli da će se pridržavati prometnih pravila i kulture u prometu.
Cilj ove kampanje bio je osvijestiti građane o važnosti odgovornog ponašanja u prometu, utjecati na svijest o svojoj izloženosti prometnim nesrećama kod najmlađih vozača i utjecati na smanjenje broja prometnih nesreća. Budući da je naglasak bio na budućim mladim vozačima (njih 5.000 u 10 gradova u RH) u završnim razredima srednjih škola podijeljeni su letci sa sadržajem prilagođenim njihovoj dobi s ciljem poticanja stvaranja dobrih navika tijekom vožnje, dok im je na satu razrednika prikazan informativni video virtualnog policajca. Podršku ovom cilju i kampanji pružili su svi policijski službenici i policijske uprave diljem Hrvatske, kao i poznate javne ličnosti, a među njima su Juraj Šebalj, Ella Dvornik, Antonija Stupar Jurkin i Ivan Šarić.
Prema podacima Ministarstva unutarnjih poslova, uspoređujući period između 21. 10. – 31.12. 2019./2020. broj prometnih nesreća se smanjio za 20,4%. Prometne nesreće s ukupno nastradalima smanjile su se za 31% , od čega su se nesreće sa smrtnim ishodima smanjile za 50%, a s ozlijeđenima 30,2%.
“Ovog puta se nismo slijepo držali briefa, ali smo uspjeli uvjeriti klijenta da moramo izaći s hrabrijom komunikacijom ako želimo postići rezultate. Kolege iz MUP-a bili su nam od velike pomoći pri realizaciji i sigurno bez njihove pomoći ne bismo mogli u samo 2,5 tjedna koliko smo imali vremena realizirati cijeli projekt. Ono što nam je bilo važno je da interes medija osiguramo oba dana provedbe kampanje i za to nam je trebala jaka guerilla. Poruke ispisane na invalidskim kolicima nikoga nisu ostavile ravnodušnima. Komunikacijski rezultati su iznimni, ali rezultat da se ukupan broj nesreća smanjio za čak 20%, čime je spašen 31 život je ono što je stvaran doprinos kampanje“, izjavila je nakon proglašenja pobjednika Marina Bolanča, direktorica Abeceda komunikacije.