Od osnutka općina Marija Gorica zbog naseljenosti muku muči s javnim prijevozom. Na koncesionarskim linijama koje Općina sufinancira velikim sredstvima sve je manje putnika, a projekti koji su trebali riješiti problem za sad se ne pokreću.
Na jedinim javnim linijama koje prometuju Marijom Goricom, onim autobusnim za koje se izdvajaju značajna sredstva iz proračuna Općine sve je manje putnika.
Marica Jančić načelnica Općine: „Ljudi su si kupili svoje automobile, voze se do željezničke pruge u Savskom Marofu i oni su za 25 minuta u Zagrebu i to je sigurno daleko kvalitetniji prijevoz nego ići autobusom. Što se tiče Meštrović prijevoza mi doista puno izdvajamo i za studente i za starije od 65 godina, ali jednostavno drugog izbora nismo imali. Morali smo to prihvatiti, pogotovo sada u vrijeme Covida. Kako ćemo dalje stvarno neznam.“
Rješenje njihovih, ali i mnogih drugih problema trebalo je biti u integriranom prijevozu grada Zagreba, Zagrebačke i Krapinsko-zagorske županije.
Načelnica se nadovezuje: „Ovaj projekt nikako da zaživi. Dugo već ljudima govorimo sad bude sad bude, ali ja jednostavno više ne želim neke stvari iznositi, jer nisam ni sama sigurna što će se iz toga dogoditi. Mi svi priželjkujemo da se konačno dogovori da to bude jedinstvena karta za taj prijevoz koji bi pokrivao dvije županije i grad Zagreb.“
Još jedan projekt o kojem se dugo priča, ali nikako da ugleda svijetlo dana je i revitalizacija Kumrovečke pruge.
Načelnica Marica Jančić: „Ljudima smo ajmo reći i prenosili onakve vijesti kakve smo mi dobivali. Mi smo imali obećanja pa smo ljudima obećavali. Ne želim više ništa obećavati, jer ne ovisi o našoj Općini niti o našim susjednim općinama nego ovisi o tome što će Vlada i Hrvatske željeznice napraviti.“
Pitanje Kumrovečke pruge kao i mnogih drugih pitanje je isplativosti, ali načelnica smatra da ova pruga radi turističkih potencijala ima budućnost.