Zbog remonta desni kolosijek pruge državna granica – Savski Marof – Zagreb GK bit će zatvoren za promet između kolodvora Podsused Tvornica i Zaprešić od 16. travnja u 4.00 sata do 25. travnja u 23.59 sati.
U tome razdoblju putnici međunarodnog vlaka 1212 bit će prevezeni autobusima na relaciji Zagreb GK – Savski Marof. Također autobusima bit će prevezeni putnici vlakova 3001, 3002, 3006, 3007, 3008, 3009, 3010, 3011 i 3013 na relacijama Gajnice – Zabok i obratno, Zabok – Zaprešić i obratno, Zaprešić – Bedekovčina i Zabok – Zagreb GK.
Raspored vožnji zamjenskih autobusa kao i popis vlakova koji neće voziti na relacijama Zagreb GK – Harmica i obratno, Zagreb GK – Savski Marof i obratno, Podsused TV – Harmica i obratno, Podsused TV – Zaprešić i obratno, Podsused TV – Savski Marof i obratno, Zaprešić – Zagreb GK i obratno, Zagreb GK – Harmica i obratno te popis vlakova koji će iznimno voziti na relacijama Zagreb GK – Harmica i obratno, Harmica – Savski Marof, Harmica – Zaprešić i Savski Marof – Zagreb GK i obratno putnicima je dostupan na mrežnim stranicama HŽ Infrastrukture. (https://www.hzinfra.hr/project/podsused-zapresic/).
Ostali vlakovi vozit će po jednome kolosijeku te su moguća kašnjenja pojedinih vlakova zbog čega se ispričavamo putnicima.
Između kolodvora Podsused Tvornica i Zaprešić tzv. zatvori pruge planirani su sve do završetka radova na tome dijelu dionice, što se očekuje u rujnu ove godine. Nakon toga radovi će biti nastavljeni na dionici između Podsuseda i Zagreb Zapadnog kolodvora.
Ukratko o projektu:
Pružna dionica Zagreb Zapadni Kolodvor – Savski Marof duga je 17,8 km i nalazi se na koridoru RH1, vrlo važnome za međunarodni teretni i gradsko-prigradski putnički prijevoz.
Radovi na njezinoj obnovi koji su u tijeku vrijedni su 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke. Završetak radova planiran je na ljeto 2022.
Na dionici pruge Zaprešić – Savski Marof radovi su završeni te je na dionici uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a stajališta Zaprešić Savska i Brdovec puštena su u funkciju.
Po završetku cjelokupne obnove vlakovi će dionicom Zagreb Zapadni Kolodvor – Savski Marof prometovati brzinom od 120 km/h, sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa bit će veće, smanjit će se troškovi održavanja pruge, a poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu.