Zagrebačka pivovara predstavila novi izgled Božićnog piva

Ožujsko Božićno pivo svake godine dobiva novo ruho koje potpisuju poznati hrvatski umjetnici, a ove godine autorica je Varaždinka Kaja Kajfež

Zagrebačka pivovara još jednom je predstavila blagdansko izdanje. Već 34. put zaredom predstavljeno je Ožujsko Božićno pivo koje je ove godine dostupno u limenci, a njeno novo ruho potpisuje mlada umjetnica Kaja Kajfež. Riječ je o dugogodišnjoj tradiciji Zagrebačke pivovare uz koju poznati hrvatski umjetnici daju svoj osobni pečat na etikete posebnog blagdanskog piva.

Do sada su etiketu oslikali brojni umjetnici kao što su Tea Jurišić, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Ivan Blažetić Šumski, Saša Šekoranja, Stipan Tadić i mnogi drugi koji su kroz godine prezentirali svoju verziju etikete i ukrasili Božićno pivo.

„Za ovogodišnji dizajn limenke inspiraciju sam pronašla u snježnim radostima. Bijeli Božić je nešto što svi volimo i potajno priželjkujemo, ali sigurno je najbitnije da ga provedemo u miru, veselju i krugu najmilijih. Nadam se da sam dizajnom uspjela prenijeti toplinu blagdana i približiti božićni duh“ komentirala je umjetnica Kaja Kajfež.

Kaja Kajfež diplomirala je na Sveučilištu Sjever u Varaždinu, a njen stil privukao je brojne obožavatelje na društvenim mrežama. Uz to, njene ilustracije oslikale su različite romane, udžbenike, časopise i enciklopedije.

„Oslikavanje Božićnog piva je tradicija koja traje preko 30 godina, a  donijela je suradnju s brojnim hrvatskim umjetnicima. Već smo sakupili zavidnu kolekciju zanimljivih umjetničkih djela i ponosni smo na svako od njih jer približavaju svečani doživljaj blagdana. Božićno vrijeme nosi posebnu čar, a naša želja je da dodatno približimo blagdanski duh svim našim potrošačima“, komentirao je Zlatko Novaković, senior brand manager Zagrebačke pivovare.

Božićno pivo je dostupno u limenkama 0,5L u trgovinama diljem Hrvatske.